Alla inlägg under augusti 2016

Av Emma - 31 augusti 2016 18:47

Här behöver vi inte ha musik igång hemma, det står någon annan för som spelar för hela området.
Är det det som kallas för energisparläge???

Snacka om slutkörd mamma här hemma.
Barnen sover bra men inte mamman. Vaknar flera gånger/natt, spänd som en fiolsträng. Slutar med att jag får enorm huvudvärk.
Tagit ut min piercing i läppen med. Många som frågat varför. Men kände det var rätt eftersom jag leker med den hela tiden, råkar bita i den när jag äter osv. Men mest av allt, I försöker ta den när hon är i min famn hi hi hi mammas busa.

Här har jag min piercing i. Kommer sakna den.

Två troll som leker så fint ihop.

I morgon är det psykologen och BVC. Fullt ös.

Av Emma - 30 augusti 2016 21:05

* busa i gåstolen/golvet
* ny blöja
* mat tills jag somnar
* vaknar när mamma lägger ner mig
* terrorisera morsan
* klättra överallt
* pilla på allt
* äta igen
* jävlas lite till
* absolut inte under några som helst omständigheter sova.

Lilla I låter meddela att sova är överskattat när man är 6 månader.

Ovido - Quiz & Flashcards