Alla inlägg under juni 2016

Av Emma - 20 juni 2016 21:04

Jag måste ju bara ha världens tråkigaste blogg.
Har varken orken eller lusten att blogga. Mår för jävla dåligt.
Snart påbörjas en utredning om jag lider av bipolär. Allt tyder på det, säger även min psykolog.
Vill bara få det konstaterat så man kan få rätt behandling så måendet kan bli mer jämt.

På söndag ska vi ha dop för vår älskade lilla dotter.
Ska bli skönt att ha det överstökat.
Bara tanken på att hon snart är 4 månader skrämmer en. Har gått så fort.
Så kul att se hur hon utvecklas mer och mer för var dag. Hon är så glad och full med bus. En riktig mammas tös är hon.
Hon har börjat hitta sina fötter. Lilla prinsessan min.

Såhär älskar vi att ligga när det är matdags.
Älskar denna tös så otroligt mycket.

Dessa små fötter, alltså jag dör så söta dom är.

Med denna sista bild säger jag god natt, på återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards