Alla inlägg under maj 2014

Av Emma - 27 maj 2014 09:03

Just nu mår jag hyfsat. Solen gör sitt.
Det går väldigt upp och ner nu, ena stunden mår jag toppen för att i nästa må pyton.

Måste gå och byta T och M 's sandaler idag. Dom var lite för små så måste ha en storlek större.

Just nu har man en liten buse som går omkring och hittar på bus ha ha ha, min lilla goding.

Av Emma - 26 maj 2014 08:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 20 maj 2014 09:25

Ahhhh skönt att lägga sig och vila efter en härlig PW efter lämning på skola och dagis.
Tyvärr så strejkar min rygg när jag går :( men jag ignorerar det och fortsätter. Har gett mig fan på att klara detta nu.

Idag ska det städas och tvättas. Men först vila upp mig lite :)

Av Emma - 19 maj 2014 09:44

Nu är jag så less på att vara en fläskfia så nu är det powerwalks och träning som gäller. Vill inte gå i mjukisbyxor, kläder som visar traktordäcken överallt. Byxor som inte går över feta lår osv.
Äcklas av mig själv.

Av Emma - 17 maj 2014 17:57

Hmm tror bestämt jag får ta en dusch idag, få bort all sand lilla herr B grusat ner mig med. Han behöver med en dusch ha ha ha.

Målade klart en tavla igår, är rätt nöjd med den, ganska ok för att vara nybörjare kan jag tycka.

Av Emma - 17 maj 2014 10:50

Sitter och lyssnar på är N och M sitter och leker Frost (Frozen). Kul att två pojkar leker prinsessor ??
Snart ska hjärtat pysa till jobb, ett sånt där kul 12 timmars pass.
Ska mysa med mina älskade barn idag, baka, titta på film, ut på gården osv. Självklart käka lördagsgodis,
Ensam hemma med 5 underbara barn, kan bli intressant.

Har smått ont i huvudet idag, trött och deppig :( får göra det bästa av dagen.
Saknar att umgås med vänner. Känner mig inte alls uppskattad

Av Emma - 16 maj 2014 17:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 13 maj 2014 18:03

Har seriöst inget att blogga om. Bloggtorka till tusen vill jag säga.

Ovido - Quiz & Flashcards