Direktlänk till inlägg 14 februari 2016

Alla hjärtans dag

Av Emma - 14 februari 2016 19:58

Det sägs att det är det idag. Här har det varit som vilken dag som helst. Massa mysande med sonen, man får ju passa på innan bebis kommer.
I morgon ska jag träffa min läkare, sista gången innan är borta i tre månader igen. Undrar om han ska plåga mig denna gången med.

Äntligen börjar jag se ljuset i tunneln, jag börjar bli frisk så sakta, fick en släng av bihåleinflammation och det är duktigt inte ett dugg kul.

Nu blir det snart sängen, bara lägga min älskade prins först.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 13 september 2016 15:27

ÄNTLIGEN hemma efter en tripp till Helsingborg. Hämtat hem son och landat hemma. Skoskav på det hela vilket har gjort det gick väääääldigt sakta hem från tåget. Son äter glass och tittar på Disney junior. Dotter fått mat och jag vilar fötter hi h...

Av Emma - 6 september 2016 21:41


Ligger och filosoferar såhär på kvällskvisten, kan inte somna trots jag är sjukt trött. Funderar på mitt liv, hur jag drömde att det skulle se ut och hur det ser ut i verkligheten. Vad jag kommit fram till????? Jag är riktigt jävla misslyckad...

Av Emma - 31 augusti 2016 18:47

Här behöver vi inte ha musik igång hemma, det står någon annan för som spelar för hela området. Är det det som kallas för energisparläge??? Snacka om slutkörd mamma här hemma. Barnen sover bra men inte mamman. Vaknar flera gånger/natt, spänd ...

Av Emma - 30 augusti 2016 21:05


* busa i gåstolen/golvet * ny blöja * mat tills jag somnar * vaknar när mamma lägger ner mig * terrorisera morsan * klättra överallt * pilla på allt * äta igen * jävlas lite till * absolut inte under några som helst omständigheter sova...

Av Emma - 20 juni 2016 21:04

Jag måste ju bara ha världens tråkigaste blogg. Har varken orken eller lusten att blogga. Mår för jävla dåligt. Snart påbörjas en utredning om jag lider av bipolär. Allt tyder på det, säger även min psykolog. Vill bara få det konstaterat så man...

Ovido - Quiz & Flashcards