Alla inlägg under juli 2014

Av Emma - 25 juli 2014 14:45

Är så less på att bli svartmålad som förälder.
Tydligen är jag en usel förälder trots jag sätter alla mina barn före någonting annat.
Dom får kärlek, omtanke, mat, kläder, mediciner, kommer i tid till skolan osv oavsett hur dåligt jag mår. För det är viktigare än hur jag mår.
Kvittar hur dåligt jag mår så får deras knäppa idéer mig att skratta och le.
Jag älskar dom villkorslöst och gränslöst mycket.
Jag sätterALLTID dom först.
Fått läsa och höra så mycket lögner och påhitt om mig som förälder att jag nu mår sämre än på länge, det mesta kommer från soc och från barnens pappa.
Påstår jag sagt saker och ting som jag absolut inte sagt. Jag vet ju själv vad jag sagt och inte sagt.
Min ork är slut, jag vill inte mer och jag orkar inte längre.
De som finns för att hjälpa, stjälper istället. Kommer med lögner och skitsnack.
Man kan inte ens lita på myndigheter längre.

Av Emma - 23 juli 2014 22:46

Fy fan vilken vidrig dag.
JAG har varit riktigt jävla vidrig idag. Haft ett jävla humör pga jävla fucking PMS. Såhär hemsk brukar jag inte vara. Tror mycket det blev värre pga jag inte sovit i natt.
Hoppas fan det är bättre i morgon. Palla ha det såhär.

Ska till tandläkaren med dottern i morgon, så hoppas på sömn i natt.

Over und out för now.
Natt katt

Av Emma - 22 juli 2014 22:32

Dags att våldta sängen.
Är enormt trött efter en intensiv dag. Även jag lyckades bränna mig i solen ha ha ha. Väl värt det.
I morgon har vi en del att stå i. Måste ändå försöka hinna med mys med barnen.

Ha det gött.
Sov sött, vakna blött.
Glöm inte, händerna på täcket.

Av Emma - 22 juli 2014 18:09

Vilken härlig dag. Barnen lär somna snabbt idag.
Blev åka veteranbilar (karusell) och leka av sig, fika och såklart mjukglass.
Solbrända blev vi och ett par av oss lite brända :) men det är ju så varmt så inte konstigt ändå, trots dom blev insmorda ordentligt.
Nu väntas dusch för la familia och sommarlov.

Av Emma - 22 juli 2014 08:21

Ah, ännu en underbar dag väntar. Massa lek och bus står på att-göra-listan. Folkets park för lek och mjukglass.
Först lite städning efter frukost.
Nu ska jag fortsätta min stickning innan vi drar våra små rumpor ur sängen för frukost.

Morsning korsning

Av Emma - 21 juli 2014 15:11

Mina fötter är ömma som tusan. Fått motion för 15 år framåt och barnen har inte gnällt ett dugg, stolt är jag över dom.
Blev en tur till mobilia och en lång runda i Pildammsparken i jakten efter en lekplats som vi inte hittade. Nu är vi på väg hem.

Av Emma - 21 juli 2014 11:02

Underbart när alla i familjen är samlade.
Alla barnen är mitt allt och dom får mig att le och skratta, samtidigt som dom ger mig gråa hårstrån. Men jag skulle aldrig byta ut det mot någonting i hela världen.
Att se kärleken mellan dom är hjärtevärmande.

Av Emma - 20 juli 2014 10:18

Sitter på tåget mot Tomelilla för att göra Bo Ohlsson osäkert. Kanske hittar man skoltillbehör till min älskade flicka <3

Ovido - Quiz & Flashcards