Alla inlägg under december 2015

Av Emma - 31 december 2015 20:50

Då smäller vi snart in 2016.
Hoppas fan det blir ett bättre år än 2015.

Här sitter man och spelar Bingolotto med son och sambo, bara myser. Självklart med godis och lite läsk.
Sen blir det ut och titta på raketer.
En lugn och mysig nyår är 10 gånger bättre än de vilda, hejdlösa supandet som man hade innan man fick barn. Saknar det inte.

Hoppas ni har lika mysigt nyår som jag har.


Gott nytt år


Av Emma - 24 december 2015 19:56

Vår jul i Svedala sket sig.
Sambon har ont i halsen till och från och jag vaknade med ett öga som var igensvullet. Jo men tack för den julklappen liksom.
Vi fick fira jul hemma istället bara sambon, yngsta sonen och jag. Blev riktigt mysigt och en son som älskade alla sina julklappar. Framförallt sina älskade Minions.
Han och hans far satte sig och byggde han kulbana han fick.

Det blev en superbana.
Kul hade dom.

Nu kör vi mys resten av kvällen och bara njuter av varandra.
Denna julen blev magisk trots allt.

God jul alla fina

Av Emma - 23 december 2015 22:13

Fy fan vad jag suger på att blogga.
Har ju egentligen massor med tid så tidsbrist kan jag inte skylla på då jag är sjukskriven.

Har yngsta sonen hemma hela jul och nyår och bara myser.

I morgon bär det av till Svedala för att fira jul med sambons bror och hans familj. Kommer bli hur mysigt som helst.

Magen växer så det knakar här. Den har blivit större sedan denna bild togs.

Ovido - Quiz & Flashcards