Alla inlägg under augusti 2014

Av Emma - 28 augusti 2014 21:09

Ja jävlar vad sällan jag skriver här inne :)
Mår otroligt bra nu för tiden.
We're back in reallity. T har nu börjar första klass (min stora tjej), M är tillbaka på dagis och sambon tillbaka på jobb.
Min sista vecka med B börjar lida mot sitt slut, på tisdag börjar han sin inskolning på dagis. Ångestladdat minst sagt.
Nu fyller snart min tös 7 år. Jisses vad tiden går fort. Och om ca 6 veckor åker vi till Disneyland. Hjälp.
Nu blir det sängen, dags att sova.

Av Emma - 15 augusti 2014 08:43

Fy vilken hemsk natt.
Minstingen vaknade flera gånger och var ledsen. Förbannade tänder. Han är den av alla mina barn som haft det så tufft. Visst alla har haft ont men fått många tänder samtidigt men lilla B får en och en. Olidlig smärta och det gör ont i mig att se honom ha så ont.
Så i natt är det sambon min, M och B som hållit mig vaken i natt.
Jag är trött.
Blir en lugn dag idag. Försöka sova lite.

Var i Helsingborg igår, så underbart att träffa sönerna igen och krama om dom. Kärlek <3

Av Emma - 10 augusti 2014 18:37

Ja alltså. Vet i fan vad jag ska skriva egentligen.
Mina biverkningar efter medicinen har släppt, däremot har minnet blivit ännu sämre efteråt :( får väl börja jobba upp det antar jag.
Dock mår jag så otroligt mycket bättre. Hoppas det håller i sig under höst/vinter halvåret med. Brukar annars vara då jag dimper ner i depressioner.

Detta kommer bli en fullspäckad vecka. Ska ta mig till Vellinge en dag, får bli fredag eller en förmiddag i veckan.

Nu ska min lilla fis in i duschen <3

Av Emma - 2 augusti 2014 23:35

Idag blev det firande av min kära sambo som fyller 30.
Litet och mysigt med hans mor, hans lillebror och moderns sambo.
God mat och extremt god efterrätt ( var ju jag som bakat), ny version av kladdkaka med limegrädde och jordgubbar till. Så gott det var.
Lillskiten busade järnet med farmor hi hi hi.
I morgon kommer mina efterlängtade busungar hem. Kommer ju pussa och krama ihjäl dom. Saknar dom enormt mycket.
Men nu blir det att FÖRSÖKA sova.
Hoppas den utlovade åskan kommer i natt. Längtar efter ett rejält fett åskoväder. Det behövs verkligen här nere i vårt vackra skåneland.
God natt, sov sött, vakna blött ;)

Av Emma - 1 augusti 2014 00:09

Ha ha ha, ja jösses säger jag bara.
Skulle fan kunna tro jag är gravid. Har världens fetaste humörsvängningar så det finns inte.
Gravid är jag dock inte, har bara slutat med mina mediciner. Men fortsätter det såhär så tror jag nog att jag får ta ett snack med farbror doktorn skulle jag tro. Tänker fan inte ha det såhär.
Ena stunden flyger jag i taket för absolut ingenting för att i nästa ha tårar sprutande åt alla håll och kanter.

Äh WTF, ska nog ta mig fan försöka sova. Wish me luck ha ha ha ja ja.
Sleep tight ya'll

Ovido - Quiz & Flashcards