Alla inlägg under februari 2014

Av Emma - 26 februari 2014 07:59

Idag fyller min minsting B 1 år.
Så fort tiden går, man hinner ju inte med.


Nu ska man snart gå för att lämna de andra 2.

Av Emma - 25 februari 2014 07:39

God morgon gott folk.
Då var det tisdag och jag ska till psykologen kl 10.
Blir först att lämna barn i skola och på dagis.
Är fan astrött, vilken nyhet då ha ha ha ha.
Måste försöka få tag i min kurslitteratur idag så jag kan börja plugga. Kursen börjar nästa vecka men kan börja plugga redan nu.

Min högsta önskan är att mina barn kunde lyssna.

Av Emma - 24 februari 2014 11:37

Nyss hemkommen från BVC. B somnade på vägen hem.
74 cm lång och vägen 10 kilo. Liten 1 åring ha ha ha.
Nu ska jag bara koppla av tänkte jag.

Av Emma - 23 februari 2014 18:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 23 februari 2014 12:49

Idag åker J och N hem. Kommer bli tomt utan mina stora prinsar.
Kommer bara ta det lugnt idag. Kanske ta och skriva lite. Skulle skriva ner lite minnen till på tisdag till psykologen.
Var på liten shoppingrunda igår med J och N. Dom handla för sina presentkort. Jag handla tröjor till T, mössa och födelsedagspresent till B samt en reflex till M.

I morgon är det BVC inkl vaccination sen är det introduktionsmöte inför studierna. Något lite lätt nervös är jag.

Av Emma - 22 februari 2014 13:22

Har blivit dålig på att blogga jag vet.
Mår inte allt för jävla bra.
Har lite jobbiga minnen att slåss med just nu.
Det tar på krafterna och psyket. Jag kan inget annat än kämpa på.
Trodde jag skulle må bättre om jag anförtrodde någon men det blev det tyvärr inte.
Skammen finns kvar. Mår illa av det som hänt.
Undrar om det blir bättre om man skriver ner det på papper och eldar upp det. Hmm värt att testa kanske.

Av Emma - 21 februari 2014 22:12

Hej på dig hjärnskakning.
Slog mitt huvud tidigare idag och har sedan dess mått riktigt dåligt. Yr, mår illa till tusen, tröttare än normalt och ont i huvudet.
Hoppas man mår bättre i morgon.

Extremt godissugen är jag.
Blir en sväng till br i morgon och Lidl.
Sambon ska till emporia och Ikea.

Kommer byta lösenord till bloggen.

Av Emma - 20 februari 2014 15:43

Jaaaa
Fick mail från utbildningsenheten idag.
Kom i på matte 1a kursen. Så nu ska jag läsa matte och engelska :D :D
Mig vara lycklig hi hi hi.
Adrenalinet flödar genom kroppen av lycka och glädje.

Ovido - Quiz & Flashcards