Alla inlägg under september 2014

Av Emma - 30 september 2014 20:44

Fan alltså, är helt jävla fast i serien Scandal.
Den är så sjukt bra fast den i säsong 3 har spårat ur en hel del.
Tänk om man hade samma tur som Olivia Pope, ha två karlar som jagar en och som man kan hoppa i säng med utan att blinka.
Olivia för ju det i tredje säsongen liksom. Hon har det bra.

Funderar starkt på att krypa ner i sängen och snart ta och sova :)

Av Emma - 30 september 2014 18:10

Vilken dag, seriöst alltså. Haft ovanligt mycket energi och fått gjort en del.
6 maskiner tvätt (blir en del efter sjukdomar) och 3 maskiner disk. Vikt undan en del av tvätten redan. Lagat mat och nu blir det bompa för barnen innan dom ska duscha.
När dom sover ska jag baske ta mig varva ner med glas vitt vin.
Jag dricker så sällan någon form av alkohol, så ett enda glas kan jag gott få unna mig.
Dricker aldrig mig full, hatar känslan av att vara just full, skrämmer mig faktiskt till och med.
Nu ska jag FÖRSÖKA ta det lugnt resten av kvällen, känner jag mig själv lär jag göra mycket mycket mer måsten.

Av Emma - 30 september 2014 13:45

Tanken var att gå och plocka kastanjer när barnen var hämtade, men vädret tillåter inte :( blir mys med varm choklad och tv istället.
Sitter nu i skolan och väntar på T ska sluta sen hämta pojkarna.

Är svinigt trött efter tuff morgon ha ha ha.
Gick bra hos psykologen idag, var sista gången. Tack och lov är det bara att ringa om jag skulle börja må riktigt dåligt igen. Hon är helt underbar.

Nu slutar prinsessan.

Av Emma - 30 september 2014 08:54

Tvättar som en tok. Nr 4-6 är snart klara, kört en maskin disk.
Nu är det dags att lämna pojkarna på förskolan sen handla och kl 10 psykologen.
Pjuh vilken effektiv morgon.

Av Emma - 29 september 2014 16:23

Nu är äntligen är alla pass fixade och förhoppningen är att dom är klara innan veckan är slut annars i alla fall tills mitten av nästa vecka.
Sitter nu och tittar lite på "Scandal" medan barnen ritar.
Så snälla och Goa just nu.

Av Emma - 29 september 2014 11:32

Vilken morgon.
Upp kl 7 för att göra sig i ordning osv för att sedan sticka till kvinnokliniken där jag skulle vara 8.15
Undersökningar och så för att jag ska genomgå en sterilisering.
Efter 5 barn känner jag mig klar faktiskt. Jag klarar inte en graviditet till, varken fysiskt eller psykiskt. Och P-piller eller något med hormoner klarar jag inte pga mina deperissioner.

Men nu så är tanken att jag ska äta frukost. Inte hunnit ännu.

Av Emma - 28 september 2014 14:46

Att åka tåg kan vara rogivande men även sjukt tråkigt.
Just nu är det ganska rogivande.
Om någon minut får jag krama T och M igen. Även min underbara vän C.
Sen åker vi hem och myser järnet hi hi hi.
Sen väntar 2 hektiska veckor och näst intill 3 raka helger med J och N.
Om 2 veckor är vi på Disneyland. Måntro alla barnen längtar.
Själv är jag nervös och rädd faktiskt.
Ingen av oss 7 har någonsin flugit förut. Kommer vara en underbar upplevelse att få se Disneyland. Är man Disney lover så är man ha ha ha. Jag ÄLSLAR Disneyfilmer.

Av Emma - 28 september 2014 11:58

Vilken härlig helg det varit än så länge.
Igår var det mys med B för hela slanten. Satt och kramades och tittade på tv.
Om ett par timmar är det dags att åka och hämta trollen, som jag saknat dom <3
Blir mys med dom resten av dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards