Alla inlägg under mars 2016

Av Emma - 15 mars 2016 15:23

Nu jävlar ska jag slåss för rätten till mina andra barn.
Jag och deras pappa har gemensam vårdnad om dom men dom får inte komma hit för honom.
Han har tryckt i dom en massa skit om mig som att jag ljuger, att jag bara bryr mig om dessa två jag har här hemma osv osv osv.
Nu ska han söka ensam vårdnad om dom.
Liksom hallå, han skiter ju i att ta vår dotter så hon får sin influensavaccin vart år för han anser hon inte behöver den och då ingår hon i riskgruppen flera gånger om (hjärtfel, saknar mjälte m.m)
Jag kommer inte ge mig.
Saknaden efter dom gör så ont att jag mer eller mindre bara gråter. Mest pga alla lögner han tryckt i dom om mig.

Av Emma - 13 mars 2016 17:18

Så var helgen över likaså 2 veckors familjemys efter förlossningen.
I morgon går B tillbaka till förskolan efter 2 månader hemma och mannen går tillbaka till jobb. Verkligeheten är tillbaka.
Kan bli spännande och se hur veckan blir ensam med 2 barn på eftermiddag och kväll med en dotter som bara vill vara i famnen.

I morgon får jag skicka sms till min psykolog. Börjat må dåligt nu så lika bra att ta tag i det direkt.
Tror mycket hänger i hop med förlossningen. Den gick för snabbt för mig.

Sover sött hos mamma.

Nu mys med liten bebis, finns inget bättre.

Av Emma - 9 mars 2016 15:32

Nu är vår lilla Sessa en vecka gammal. Hon är så mysig och go.
Amningen går framåt, men hon går inte upp riktigt som hon ska.

Mitt mående går lite upp och ner. Vissa dagar mår jag riktigt dåligt, känslan av att känna sig otillräcklig osv.
Gäller bara att kämpa på.

Har varit ute en sväng, I har inte kläder tillräckligt som passar henne, hon är ju så liten. Fick köpt pyjamas till henne.
Nu äter hon (läs sover ha ha ha ha) sen ska jag vila min stackars rygg. Märks att man varit sängliggande de senaste månaderna. Kroppen ska repa sig igen.

En sängmobil jag virkat på frihand. Hann minsann klart innan hon föddes.

På återseende kära vänner.
Puss hej

Av Emma - 6 mars 2016 17:11

Så har vår lilla flicka kommit. 19 dagar för tidigt men så välkommen med tanke på hur jag mått.

Vår lilla I.
Kämpar på med amningen, hon har gått ner för mycket i vikt min lilla Sessa.
Nu är det massor med bebismys här hemma innan sambon går tillbaka till jobb och sonen till förskolan.
Håller själv på att repa mig då jag fortfarande har problem efter graviditeten men dom lär försvinna i sinom tid.

Kanske inte haglar tätt mellan inläggen men nu vet ni varför.

Ovido - Quiz & Flashcards