Alla inlägg under december 2013

Av Emma - 31 december 2013 19:52

Vill önska alla mina underbara läsare ett gott nytt, underbart och händelserikt år.

Nu Bingolotto

???

Av Emma - 31 december 2013 14:45

Hemkomna från triangeln. Fick skippa det jag skulle pga hopplösa barn som sprang rundor, pilla på allt osv.
Fick i alla fall nya canavastavlor av gubben min så nu kan man måla lite till.
Ska se om jag kan måla senare. Ska nog ta och sova en stund snart. Ögonen går i kors ha ha ha.

Hungrig är jag men vad tusan man ska inte klaga. Livet är ingen dans på rosor, man får bara göra det bästa av det helt enkelt.

Av Emma - 31 december 2013 08:44

Bara jag och lilla underbara B vakna (vad jag vet) de andra sover så sött. B ansåg tydligen att mamma inte behöver sova.
Idag tänkte jag ta en tur till triangeln, låta barnen handla för sina presentkort.

Idag blir det en massa mys, titta på raketer och bara vara.
För ovanlighetens skull blir det efterrätt efter middagen idag. Lyxa till det, hi hi hi.

Nu ska jag fortsätta mysa medan de andra sussar sött.

Av Emma - 30 december 2013 08:27

God morgon, god morgon,
hör fåglar sjunga glatt,
God morgon, god morgon
I köööör.

Mys med yngsta sönerna framför händige manny.
Ska snart väcka sambo som får agera barnvakt en sväng nu på morgonen.

Efter psykologen funderar jag på att gå till mormors bageri och köpa bullar med mig hem till frukost. Blir några stycken då vi är 6 st som ska ha , hi hi hi.

Snart upp och göra sig i ordning, orka liksom, är fan astrött.


Over and out for this time

Av Emma - 29 december 2013 22:20

Dags att våldföra mig på sängen nu tänkte jag.

Ska vara på vårdcentralen kl 10 i morgon *gäsp*. Ska på bedömningssamtal hos deras psykolog för att ta reda på vilken sorts psykologhjälp jag behöver. Är tydligen en hel djungel där vrkar det som.


B var otroligt svår till att så att somna ikväll. krävdes 2 flaskor välling och en massa bärande på  pågen innan  man kunde lägga honom i hans säng.

Mammas lilla skrutt, tänder som spökar tro?


Tjohejsan gonejsan

sov sött, vakna blött

Av Emma - 29 december 2013 15:45

Då har saker och ting löst sig, för denna gången.
Kommer fan vara stenhård nu.

Har bakat pepparkaksmuffins med min älskade buse M. Ska lägga frontongen på när dom svalnat. Så goda dom är.
Middagen står på spisen, köttfärssåsen får koka läääänge idag.

Nu är det blöjbytardags.
Tjohej

Av Emma - 29 december 2013 10:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 29 december 2013 09:49

Morgonen började med en massa mys med de två yngsta barnen framför disney junior.
Hittat 2 jobb jag tänkt söka men får göra det via datorn sedan, först blir det att fixa lite frukost så man får ny energi.

Har inget planerat idag. Kanske slänga iväg gubben min till media markt? Försöka duger mohaha ha ha. Kicka in honom på Ikea med och fixa stolsdynor.

Nu skutta glatt ut i köket och våldsamt fixa frukost.
KAAAAAAFFFFFFEEEEEEE HERE I COME!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards