Alla inlägg under februari 2015

Av Emma - 7 februari 2015 09:19

Vecka 2 av praktik är avklarad.
Fy fan vad jag mår bra.

Gav min handledare en varm kram och ett tack igår.
Som jag sa till henne: jag sökte en utbildning för att få just en utbildning och kunna få jobb sen. MEN jag fick så mycket mer, jag får må bra vilket jag ALDRIG gjort tidigare, jag har fått självförtroende efter alla år av mobbing.
Min handledare är underbar. Hon är bäst.
Som vi sa igår till varandra: vi känns inte som handledare och elev utan mer som vänner efter bara 2 veckor.
Som hon sa med: shit vad vi är lika. Vår uppväxt är så lika, våra mammor har behandlat oss på samma sätt.

Efter utbildningens slut kommer jag inte kunna tacka henne tillräckligt <3

Av Emma - 1 februari 2015 19:36

Februari månad varje år är alla barnhjärtans månad.
Då samlar hjärt-Lungfonden in pengar för forskning kring barnhjärtan.
Då jag själv har hjärtbarn så startar jag en insamling vart år.

Min insamling hittar ni här:

http://egeninsamling.hjart-lungfonden.se/fundraisers/trinity/

Hjälp fler barnhjärtan att klappa vidare.
Att få ett hjärtbarn är inget jag önskar min värsta fiende. Har varit nära på att förlora min dotter flera gånger. Och vi har gått igenom ett helvete med henne.
Hon kommer aldrig bli friskförklarad men så länge hon mår så bra som hon gör idag så är jag glad.
Utan forskningen kring barnhjärtan hade vi inte haft henne i livet idag därför känner jag att detta är viktigt.

Tack för ni läste <3

Av Emma - 1 februari 2015 07:06

Så trött så trött.
Vaknade halv 6 sen vaknade lilla B kl 6 så att somna om hann jag inte.

Idag blir det att städa här hemma, det behövs.
Måste få ner julsakerna i förrådet med, dom står mest i vägen just nu.

I morgon är det skolan som gäller och på tisdag möte innan praktiken.

Ovido - Quiz & Flashcards