Alla inlägg under januari 2014

Av Emma - 31 januari 2014 21:25

Så är kvällen här.
Skadade mig på tåget upp till Helsingborg idag. Jo men visst, tjena, skadad och ensam med 3 barn. Ja ja, det funka.
Nu är det bara B hemma av alla barnen. Han ska i säng nu och likaså jag.
I morgon får vi se hur jag känner mig, känns det bättre blir det en sväng till Emporia och B får då vara med farmor :)
Undrar vem som myser mest av honom och farmornär han är där (jag gissar på farmor)

Nä nu är det dags att lägga i från sig all elektronik och varva ner.
B leker tandläkare i min mun och river mig på tungan (aaaajjjj)


G'nite everyhopa

Av Emma - 30 januari 2014 17:21

En människa orkar inte hur mycket som helst :(
Nu har min dotter blivit ännu sämre :( plus jag själv inte mår bra.
Måste ringa Lund i morgon för att få låna en saturationsmätare. Det går fort neråt :(
Orken börjar ta slut men ändå måste man fortsätta kämpa :(

Av Emma - 30 januari 2014 12:42

Håller på med kärleksmums som jag tänkte ha till fika med barnen när jag hämtat dom :)
Blir glada barn och glad sambo.
Tror jag ska göra nytt kaffe och ta en kopp innan jag hämtar de 2 huliganerna.

Hej hopp

Av Emma - 30 januari 2014 09:19

Pjuh.
Varit uppe sedan 7, ätit frukost, klätt på barn, lämnat på skola och dagis, hem, lagat kaffe, pratat med en kompis, skickat mail till kyrkan ang söndag så B kan få sitt dopäpple, skickat om nya mediciner då mina mirtazapin snart är slut.
Nu ska jag ta min första kopp kaffe för dagen.
B har fått åka pulka för första gången :D

Kaffedags

Av Emma - 29 januari 2014 07:52

Somnade tidigare igår än jag gjort på länge. Behöver verkligen få sova ut ordentligt.
Se om någon kanske vill ha B över en natt.
Nu ska man snart ta sig ut, lämna barnen i skolan och på dagis sen ska man till läkaren kl 9.30
Nä minsann, dags att klä på M och B
Hej

Av Emma - 28 januari 2014 19:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 27 januari 2014 08:16

Usch, ville inte alls gå upp idag. Vill sova men måste lämna T i skolan och så är M och B hemma.
Får hälla i mig mängder av kaffe idag :P
Kanske ta ett lur med B sen så får M titta på tv eller film hos oss.
Väldigt sällan jag vilar mitt på dagen.

Dags att få på barnen kläder.
Hej hopp, gummisnopp

Av Emma - 26 januari 2014 22:39

Nu passar jag på att säga god natt. Lär däcka snart.
Blev en lång power walk idag. Gick halva Malmö runt för att lämna J och N sen vidare till en tjej där jag skulle inspektera kläder till da kidz.
Av någon märklig anledning hoppade 2 stora kassar proppfulla (48 plagg) med kläder ner i vagnen och 400kr rymde från min plånbok :O
I morgon är M hemma då han har studiedag så det blir mys, bakning och städning.

Nu går ögonen i kors. Ni får la söva så gött.
Natti natti säger denna avslagna moder

Ovido - Quiz & Flashcards